EMPRESES ADHERIDES AL SISTEMA DE GESTIÓ:

  • AGUAS DEL INCIO, S.A.
  • MONFOBUS S. L
  • ALCALABUS, S.L.
  • MALDEASA, S.L.
  • AUTO INDUSTRIAL, S.A.
  • MONBUS URBANOS, S.A. U
  • AUTOBUSES ALCALA 2010, S.L.
  • MONBUS LARGA DISTANCIA, S.L.U
  • AUTOBUSES ALSINA, S.L.
  • RIAS ALTAS, S.A.
  • AUTOBUSES DE PONTEVEDRA, S. A
  • TRANSPORTES LA UNIÓN, S.A.
  • AUTOBUSES URBANOS DE LUGO, S.A.
  • URBANOS DE TALAVERA, S.A.
  • AUTOS ARCADE, S.L.
  • UTE ALCALABUS, S.L., EMPRESA MONFORTE, S.A.U Y CASTROMIL, S.A.U. (UTE SERVICIO AEROBÚS)
  • CASTROMIL, S.A.
  • UTE EMPRESA MONFORTE, S.A.U, CASTROMIL, S.A.U. Y ALCALABUS, S.L. (UTE HORTA I GRÀCIA)
  • ELEUTERIO LÓPEZ Y CIA, S.L.
  • UTE EMPRESA MONFORTE, S.A.U, CASTROMIL, S.A.U. Y ALCALABUS, S.L. (UTE SANT BOI)
  • EMPRESA MONFORTE, S.A.
  • UTE LA HISPANO IGUALADINA S.L., EMPRESA MONFORTE SAU, CASTROMIL SAU, GOMEZ DE CASTRO SAU Y AGUAS DE INCIO SAU (UTE SERVICIO LANZADERA)
  • EMPRESA VILLALÓN, S.A.
  • UTE XG-623
  • EMPRESA VIUDA DE J. DOMÍNGUEZ, S.L.
  • UTE XG-626
  • GÓMEZ DE CASTRO, S.A.
  • VALSESA BUS, S.L.
  • LA HISPANO IGUADALINA, S.L.


Com a empreses dedicades al transport de viatgers per carretera, aspirem a aconseguir l’excel·lència empresarial amb l’objectiu de proporcionar un servei de transport de qualitat, assegurança, accessible i sostenible.

Prova d’això, la present Política Integrada reflecteix els principis que guien les nostres operacions, i, en conseqüència, ens comprometem a:

  • Complir les lleis i regulacions pertinents a les seves activitats comercials, de manera que s’asseguri que les nostres operacions s’adhereixen rigorosament als requisits legals vigents. A més, assumim la responsabilitat de respectar codis de bones pràctiques i altres compromisos voluntaris subscrits per l’organització.
  • S’assumeix el compromís d’assignar els recursos necessaris per a aconseguir els objectius, considerant acuradament els aspectes financers, operatius i organitzatius. L’empresa integrarà els seus objectius com a marc de referència incloent la qualitat, seguretat, el medi ambient, la responsabilitat social, la seguretat de la informació i les metes energètiques.
  • Impulsar una cultura innovadora i orientada cap a la millora contínua, de manera que ens permeti adaptar als nous desafiaments del mercat i elevar la qualitat dels nostres serveis.
  • Valorar les opinions dels clients, personal i altres parts interessades en el maneig de queixes, orientant els nostres esforços en la resolució efectiva de les seves inquietuds que garanteixi la satisfacció del client.
  • Garantir de la protecció del medi ambient, inclosa la prevenció de la contaminació i altres compromisos ambientals assenyalats per Monbus.
  • En mesura del possible, reduir o minimitzar els impactes mediambientals associats al desenvolupament de la nostra activitat incloent els consums d’hidrocarburs, les emissions GEI, aigua, energia i els residus generats.
  • Promoure activament l’ús i consum racional d’energia donant suport a l’adquisició de productes, equipament i serveis energèticament eficients i el disseny per a millorar l’acompliment energètic.
  • Promoure i millorar el servei i equipament de la flota amb la finalitat de progressar en l’acompliment de la conducció eficient.
  • Proporcionar condicions de treball segures i saludables per a la prevenció de lesions i la deterioració de la salut relacionats amb el treball. Així com, eliminar i reduir els perills i riscos per a la SST. Així mateix, l’empresa garantirà les opinions dels treballadors mitjançant la participació i consulta dels treballadors o per mitjà dels seus representants.
  • Fomentar les bones pràctiques de seguretat viària amb l’objectiu d’eliminar les morts i ferits greus en accidents de trànsit.
  • Adoptar les mesures necessàries per a garantir una resposta eficaç davant situacions d’emergència excepcionals i col·laborar amb altres entitats en l’elaboració de plans específics.
  • Implementar i mantenir en l’organització una cultura del benestar, que proporcioni ambients de treball segurs, saludables i compromesos amb l’entorn, promocionant estils de vida saludables tant en els treballadors, com en la comunitat i amb els seus familiars.
  • Realitzar i revisar periòdicament una anàlisi de riscos basats en mètodes reconeguts que ens permetin establir el nivell de seguretat de la informació i minimitzar els riscos associats. Així com, Involucrar a totes les parts interessades en les activitats i procediments de seguretat de la informació.
  • Garantir serveis accessibles per a totes les persones i promoure un entorn inclusiu, complint els requisits DALCO d’accessibilitat.
  • Desenvolupar l’activitat de manera responsable, respectant els principis de responsabilitat social descrits en el codi de conducta intern, així com la rendició de comptes, transparència, la igualtat d’oportunitats, comportament ètic, respecte als grups d’interès, al principi de legalitat, a la normativa internacional de comportament i als drets humans.

Amb la finalitat d’assegurar l’adequació d’aquesta política, es duran a terme revisions periòdiques. A més, per a garantir el seu coneixement per part de tot el personal, la política del sistema de gestió serà exposada de manera pública en les nostres instal·lacions. Al seu torn, estarà accessible en la nostra pàgina web per a totes les parts interessades, permetent a qualsevol persona externa a l’empresa consultar-la a la seva conveniència.